Інклюзивна освіта
На допомогу практичному психологу та соціальному педагогу закладів освіти
КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ МОНУ
Психологічний супровід інклюзивної освіти : [метод. рек] / автор. кол.за заг. ред. А. Г. Обухівська. – Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017.
"Соціальна адаптація дітей з особливими освітніми потребами" (методичні рекомендації)
Скрипник Т. В. "Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі"
Гаврилов О. В. "Особливі діти в закладі і соціальному середовищі"
Методичні рекомендації
Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362 "Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році"
Лист МОН України від 12.07.2017 № 1/9-385 "Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році"
Лист МОН України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»
Лист МОН України від 19.09.2017 № 1/11-9320 "Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах"