Засідання Школи резерву керівних кадрів
загальноосвітніх навчальних закладів
У вівторок, 2 лютого, згідно плану роботи Школи резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів відбувся семінар-практикум за темою "Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі" (керівник, директор гімназії №3 Сухарєва О.С.). У презентаційно-методичному блоці виступили Пурей П.І., заступник з НВР гімназії №3 з теми "Застосування інформаційно-комунакційних технологій в навчанні "за" і "проти", Максименко Т.І., вчитель української мови і літератури гімназії №3 - "Застосування ІКТ-технологій при навчанні учнів української мови", Семеніхіна Г.М., вчитель математики гімназії №3 - "Застосування ІКТ-технологій при навчанні математики". Спікер практичного блоку Пурей П.І. провів роботу в групах про переваги, недоліки та проблеми застосування інформаційно-комукаційних технологій в навчально-виховному процесі. Усі учасники були активними, керівники команд-заступники директорів з НВР ЗОШ І-ІІІ ст.№2,№5 Попок О.Ю., Заболотня С.П.представили наробки. Методист методичного кабінету відділу освіти ознайомила і надала кожному члену Школи резерву керівних кадрів ЗНЗ пам`ятки "Повний аналіз та самоаналіз уроку". Анкетування засвідчило, що мета засідання досягнута.Відповідно до плану роботи методичного кабінету відділу освіти 13 жовтня 2015 року на базі гімназії №3, опорного центру освітнього округу, відбулося засідання Школи резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів (керівник Сухарєва О.С., директор гімназії).
На засіданні були розглянуті такі питання: «Проблеми морального і духовного виховання учнів в сучасних умовах діяльності загальноосвітнього навчального закладу» (Васильєва Т.Л. – спеціаліст міського відділу освіти); «Основи моральності у молодших школярів» (Байдакова Ю.С. – вчитель початкових класів гімназії № 3); «Моральні та духовні орієнтири на уроках гуманітарного циклу» (Ромась О.П. - вчитель української мови і літератури гімназії № 3); «Виховання моральності та духовності у позаурочній діяльності» (Садченко А.Р. – директор БДЮТ); «Моральні основи сімейного виховання» (Погрецька Л.М., методист МК); «Огляд психолого-педагогічної та методичної літератури, періодичних видань» (Тарасюк А.І., методист МК).
Учасники Школи були активними як під час «круглого столу», так і під час роботи в групах, розробляючи програму морального і духовного виховання учнів в сучасних умовах діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Координувала цю роботи заступник директора з навчально-виховної роботи гімназії №3 Ільїна М.В.. Спікери груп Дрозд Е.Л., Бабіна В.М., Гоженко В.В. представили цікаві та оптимальні заходи морального та духовного виховання в світлі реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
Вхідне та вихідне анкетування засвідчило, що мета та завдання засідання Школи реалізовані.
17 лютого 2015 року на базі гімназії №3 відбулося засідання Школи резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів за темою «Самоменеджмент керівника навчального закладу як запорука успішної діяльності учасників навчально-виховного процесу».
На семінарі були розглянуті теоретичні основи розвитку особистісних якостей керівника як засіб підвищення ефективності управління педагогічним колективом, розглянути практичні підходи до організації керівництво в системі управлінського циклу,
Директор гімназії Сухарєва О.С. розкрила питання «Фандрейзингова стратегія модернізації освітнього середовища закладу освіти. Тайм-менеджмент керівника». Питання «Основи стратегічного управління на основі проведення SWOT-аналізу» висвітлила заступник директора з навчальної роботи Куценко Т.В. (на конкретних прикладах продемонструвала як можна здійснювати стратегічне планування закладом на основі SWOT-аналізу), а заступник директора з навчально-виховної роботи Пурей П.І. – питання «Маркетингова стратегія закладу освіти в реалізації нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти». Терещенко Ю.В., практичний психолог гімназії – питання «Формування навичок ефективної взаємодії керівника закладу освіти й учасників навчально-виховного процесу».
Під час практичного блоку для учасників семінару було проведено заняття спецкурсу «Розвиток продуктивного мислення» у 1-Б класі (учитель Пономаренко С.О.) з теми «Комбінаторика» у формі гри «Що? Де? Коли?» та виховний захід у 1-А класі (учитель Байдакова Ю.С.) з теми «В гостях у казки». Уся діяльність учителів була спрямована на формування ціннісного ставлення до до суспільства і держави, комунікативної компетентності.
Вихідне діагностування учасників Школи резерву підтвердило те, що учасники поглибили знання з вищезазначеної теми.