Упродовж двох днів, 15-16 лютого відбулася робота методичної студії вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів в рамках міського ТТК. Цільові групи – це вчителі 1-2 та 3-4 класів. Тема засідання «Втілення компетентісного підходу на уроках в початкових класах». З доповідями «Реалізація компетентісного підходу у викладанні предметів «Природознавство», «Я у світі», «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Трудове навчання» виступили вчителі Глагольєва М.О., учитель ЗОШ №7 та Снігуренко Т.І., учитель ЗОШ №6. Методичні механізми реалізації завдань освітньої галузі «Мистецтва» розкрила Дрозд Е.Л., керівник ММО вчителів галузі «Мистецтва». Філатова С.М. та Норкова В.М. (керівники ММО вчителів початкових класів) ознайомили з пам’ятками щодо оцінювання учнів. Корисною була інформація Погрецької Л.М. (методиста психологічної служби) «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами». Учителі ознайомились та обговорили методичну систему «Щоденні 5». Анкетування засвідчило, що вчителі знайомі зі змістом Концепції «Нова українська школа». Розуміють головне завдання реалізації компетентнісного підходу до організації навчально-виховного процесу.
Засідання тимчасово творчого колективу (ТТК) 17 жовтня 2013 року розпочалася робота тимчасово творчого колективу заступників директорів з навчально-виховної роботи за темою «Інноваційна діяльність загальноосвітніх навчальних закладів щодо формування й розвитку професійної компетентності педагогічних працівників» Виявити проблемні питання в організації методичної роботи в умовах упровадження нових навчальних програм та вивчення досвіду роботи вчителів 1-х, 2-х, 5-х класів загальноосвітніх навчальних закладів щодо використання інноваційних технологій сучасного уроку – це головні завдання, які визначив перед собою ТТК. Перше засідання було присвячене розгляду питання «Підготовка вчителя до роботи в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової, базової та старшої школи». Керівник ТТК Довженко В.М., завідувач методичним кабінетом, презентувала доповідь «Компетентнісний урок: суть, проблеми, перспективи»; заступник директора гімназії №3 Пурей П.І. – «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи навчальних закладів». Учасники засідання обговорювали технології спостереження уроку, параметри та критерії оцінювання його ефективності, якості як кінцевого результату навчально-пізнавальної діяльності учнів. На основі наданих методичних матеріалів заступники директорів отримали домашнє завдання розробити картку аналізу уроку з позиції компетентнісного підходу. Таким чином, результатом роботи ТТК протягом навчального року буде забезпечення особистісного розвитку педагогічних працівників згідно з індивідуальними задатками, здібностями, потребами на основі навчання упродовж життя, що є метою Національної стратегії розвитку освіти України на 2012-2021 роки.