Новини в дошкільній освіті міста
Веселі малюки зі спортом дружать залюбки!
У ДНЗ № 16 пройведений цикл спортивних розваг для дітей средніх та старших груп під загальним заголовком "Подорож до острова здоров,я". Діти закріпили знання про здоровий спосіб життя та отримали позитивні емоції під час спортивних змагань.
Виховуємо допитливих, кмітливих та щасливих малюків …
В ДНЗ № 14 багато уваги приділяється розвитку кращих людських якостей. Вихователі розуміють, що творче спілкування з природою є дієвим методом екологічного виховання. Спочатку діти отримують інформацію під час спостережень, експериментування і тільки після того проводяться підсумкові заняття, на яких встановлюють причинно-наслідкові зв'язки, доходять певних висновків. Завдяки індуктивному методу пізнавальної діяльності систематизується низка нескладних дослідів з повітрям, водою, ґрунтом. Це допомагає малюкам розкрити деякі таємниці довколишнього світу і сприяє формуванню їхнього екологічного світогляду.
Регіональний моніторинг .
Відповідно до п. 9 Порядку проведення моніторингу та оцінки якості освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 № 1283, Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, затвердженої Указом Президента України від 25.06.2013 № 344/2013, на виконання обласної програми розвитку освіти «Новий освітній простір Харківщини» на 2014-2018 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 19 грудня 2013 року № 885-VI, наказу Департаменту науки і освіти від 09.07.2014 № 331 «Про проведення моніторингових досліджень якості освіти у 2014/2015-2016/2017 навчальних роках», з метою підвищення якості загальної середньої та дошкільної освіти у місті на основі прийняття ефективних управлінських рішень за підсумками оцінювання результативності діяльності дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів та вивчення умов, що на неї впливають, керуючись статтею 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», в ДНЗ міста у листопаді 2014 року проведені регіональні моніторингові дослідження «Моніторинг якості дошкільної освіти».