Підведення підсумків роботи
тимчасово творчого колективу заступників директорів
з навчально-виховної роботи
3 лютого 2016 року відбулося планове засідання ТТК заступників директорів з НВР (керівник Довженко В.М., завідувач ММК). Запрошеними для участі в цьому засіданні були такі вчителі: Коваленко О.О. (ЗОШ №7), Задорожня Л.Г.(ЗОШ №5), Черненко З.О. (ЗОШ №4), Бабіна В.М. (ЗОШ №1), Мараховська Н.М., Коваленко М.В., Олійник О.Л. (ЗОШ №2), Мініна Л.М.(ЗОШ №6), Чебанова В.В. (гімназія №3).
Головним даного засідання було обговорення результатів впровадження нових навчальних програм у 7 класі. Усі вчителі продемонстрували свої методичні родзинки "А я роблю це так...". Це були нові педагогічні технології, форми і методи навчання і виховання, які вони використовують у своїй практиці на уроках іноземної мови, математики, географії, української мови та літератури, інформатики, англійської мови, фізиики, історії. Під час "відкритого мікрофону" учасники ТТК обмінювалися думками. Ними було відзначено високий рівень створення психологічного комфорту.
Отже, практична частина засідання підтверджує головну думку, що вчителі володіють організаторсько-комунікативними вміннями, а саме - управлінням навчально-пізнавальною діяльністю школярів за умови впровадження інноваційних технологій, методів та прийомів навчання та виховання.
На базі ЗОШ I-III ступенів №4 13 травня 2014 року відбувся семінар-практикум за темою «Роль шкільного методичного об’єднання у підвищенні професійної компетентності вчителів в умовах впровадження нових Державних стандартів». Заступник директора Свідерська С.П. у доповіді-презентації розкрила набутий досвід з організації роботи ШМО вчителів початкових класів та суспільно-гуманітарного циклу за темою «Шляхи реалізацій Державного стандарту базової, загальної освіти:перші успіхи й нові завдання». Відкриті уроки літературного читання у 2 класі (учитель Дуднік Н.В.) та математики у 5 класі (учитель Кулініч Н.І.) продемонстрували, що вчителі реалізують зміст нових навчальних програм, використовуючи компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках.
Під час практикуму члени ТТК працювали за листами спостереження уроку з позиції компетентнісного підходу. За підсумками роботи керівником ТТК Довженко В.М. було відзначено, що рівень вмінь заступників директорів ЗНЗ щодо аналізу уроку значно підвищився.
Під час проведення підсумків щодо діяльності ТТК протягом 2013/2014 навчального року були визначені пріоритетні напрямки роботи з питання впровадження нових Державних стандартів у 3 та 6 класах.